چیزهایی که لازم است برای داشتن اکستنشن هایی با ظاهر فوق العاده ب
نوشته شده توسط : کیانا وکیلی

قصد دارید از اکستنشن استفاده کنید؟ پس این مطلب را قبل از این کار حتما بخوانید.
چه به دنبال موهای تا کمر هستید، چه موج دار مانند موج دریا در تابستان و چه تنها به دنبال موی متوسطی هستید که برای اولین بار در زندگیتان بتواند با دم اسبی جمع شود، اکستنشن های مو می توانند راه حلی سریع برای تمام مشکلات موی بلند شما باشند.
اما خیلی مهم است که بدانید دقیقا به ازای پولی که می دهید چه چیزی را دارید دریافت می کنید. مشخصا اکستنشن موی گره خورده یا اکستنشن مویی که چسبش خراب شده و چیزی از آن باقی نمانده خیلی جذاب نیست.
با خانم مک کنا، متخصص بیوشیمی، آرایشگر و صاحب یکی از بزرگترین سالن های اکستنشن مو در لندن تماسی برقرار شد و تمامی این اطلاعات در مورد اکستنشن مو از آن جا به دست آمده است.
خانم سارا که برای ساختن اکستشن هایی با ظاهر طبیعی که کیفیت بسیار بالایی دارند و متناسب با خواسته و مدل سر شما طراحی می شوند معروف است، فردی است که می توان رویش برای سوالات مربوط به اکستنشن حساب کرد.
چه نوع اسکتنشن مویی می توانید بگیرید؟
راه های بسیار زیادی برای افزودن مو وجود دارند ولی سه شاخه اصلی آن شامل موارد زیر می شوند:
اکستنشن موی موقت (هر روز یا هر هفته آن را در بیارید و دوباره نصب کنید.)
روش های موقت شامل تکه های موی کلیپسی و تار و پودی که تکه های بزرگ مو به آن اضافه می شوند می باشد.
اکستشن موی نیمه موفت (قابل استفاده برای شش تا هشت هفته)
اکستنش موی نیمه موفت شامل قطعه های قابل چسبیدنی می شود که حدودا بین شش تا هشت هفته دوام دارند. نسبت به مدل کلیپسی، انواع کوچکتری وجود دارند و اکستنشن های چسبی نامرئی غیر قابل تشخیص ترین نوع هستند؛ مخصوصا زمانی که باز هستند یا بالا جمع شده اند.
اکستنشن موی دائمی (معمولا به صورت دائمی به مدت چندین ماه استفاده می شوند)
روش های دائمی دسته به دسته هستند بدین معنا که بسیاری تکه موهای کوچک به آن اضافه می شود. مثالی برای آن ها حلقه های میکرو یا اتصالات میکرو می باشند.
از کجا باید بفهمم چه مدل اکستنشنی باید بگیرم؟
روش های موقت برای استفاده مناسبتی بسیار مناسب هستند و معمولا توسط کسانی که موهای خود را دوست دارند و فقط هدف زیباتر کردن ظاهر خود را برای آخر هفته یا مناسبت های مهم دارند مورد استفاده قرار می گیرند.
اکستنشن های کلیپسی بسیار عالی هستند و دلیل آن این است که به راحتی متصل شده و ظاهر آن ها در چند دقیقه درست شده و به همین راحتی هم جدا می شوند.
روش های دائمی برای افرادی که با موی خود دچار مشکل شده اند و حس می کنند به موی اضافه برای افزایش حجم مو، طول یا هردوی آن در استفاده روزمره نیازمندند مناسب است.
روش حلقه میکرو محبوب ترین روش در آرایشگاه ویکسن اند بلاش هستند و دلیلش این است که این روشی است که دوباره می شود از آن از این طریق استفاده کرد. مصرف کننده می تواند از یک مو چندین بار استفاده کند.
هر چند که اکستنشن های موی با چسب نامرئی انتخابی مناسب برای افرادی با موی خوب است که می خواهند کمی حجم و ظاهر موی خود را به حالت نیمه موقت استفاده کنند.
بهتر است از اکستنشن موی مصنوعی استفاده کنم یا موی طبیعی؟
همیشه از آن جهت که موهای مصنوعی جایگزین مناسبی نیستند بهتر است از موی انسان به نسبت صد در صد استفاده شود. همچنین توصیه می شود که در صورت داشتن توان مالی درموی با بالاترین کیفیت سرمایه گذاری کنید.

 

منبع :

http://baseblog.parsiblog.com/Posts/35/%DA%86%D9%8A%D8%B2%D9%87%D8%A7%D9%8A%D9%8A+%DA%A9%D9%87+%D9%84%D8%A7%D8%B2%D9%85+%D8%A7%D8%B3%D8%AA+%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%8A+%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86+%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%B4%D9%86+%D9%87%D8%A7%D9%8A%D9%8A+%D8%A8%D8%A7+%D8%B8%D8%A7%D9%87%D8%B1+%D9%81%D9%88%D9%82+%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87+%D8%A8/





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: